Connecting to Compassion

…. s’avonds ga ik naar een lecture van m’n favoriete yogi. Heel toevallig (???) is ze in Rome. De lecture gaat over jezelf compassievol verbinden……. Ik citeer 6 zinnen uit vijf kwartier:

Yoga is sanskriet voor Connection, Verbinding.
Yoga is ook een staat van stil zijn in mezelf.
Als ik die connectie of stilte heb dan is mijn leven een yogi leven.
En als yoga (Connection) een manier van leven wordt, dan komt alles van een plek van diepe stilte, vrede en concentratie. En alles wat ik doe heeft een bedoeling. Wordt bezield.
Compassie is het centrum van de ziel. Ben ik in staat om naar deze stille plek binnenin mezelf te reizen?

Na de lecture komt een engel naar me toe. Het zijn de meest compassie volle ogen van afgelopen week. Ik vertel hem over de zoektocht naar Human angels. Hij vraagt of ik mee wil op een meditatie retreat van paar dagen in de bergen…. Ze vertrekken morgenochtend vroeg. …. Naar het centrum van m’n ziel op zoek naar Compassievolle Verbinding? Nou graag!!!!
Niks naar huis dus. Met de yogi’s mee de bergen in! Bye Michelangelo..

Leave a Reply

