Medelijden of Compassie?

Occhiorni heet ze: Big Eyes.. Ze kijkt je aan.. raakt in het hart, met de pijl van cupido! Is het liefde? Medelijden? Compassie? En wat is het verschil?Waarom raakt ze me diep in hart? Ze zit daar zo fragile met grote kijkers, gehavend neusje, kwetsbaar, breekbaar. Ze woonde in de ruines van het Colloseum, kreeg nierfalen, en kon niet meer voor zichzelf zorgen. Je zou haar liefst willen meenemen, doodknuffelen, sardientjes geven, maar de hoeveelheid liefde die ik voor haar voel is natuurlijk projectie, want de Compassie voor dit fragile katje brengt je bij meest kwetsbaar deel van jezelf. Wat ik me blijf afvragen is… hoe kan ik jou gelukkig maken? Wat heb jij nodig om een blije poes te zijn? Mag ik voor jou zorgen?

Ways to donate: visit our website http://www.romancats.com and click on thepaypal button in the main menu. This is the most convenient way to donate.

Zie op de website bij video ook de love story van een fluffy Penopele Cruz en Kenneth met 3 pootjes.

Leave a Reply

