Intuïtie?

De intuïtie leid door kleine Romeinse straatjes naar een italiaanse meneer met glazen bol.
Hij wil wel ff kijken en handpalm lezen.. Ik laat me overdonderen en ben volverwachting.. Hij schud de kaarten en zegt, your man at home no good for you…. He does not understand you. You sweet woman! You very sensitive. My name Noe, from the bible just like you: Sarah. Dan ruik ik lichte alcohol walm en denk moet hier weg…
Hoe makkelijk is intuïtie te verwarren met magisch denken!
Hij vervolgt… after work me and you go out tonight. Wegwezen! Hij geeft nog braaf z’n nummer en ik sprint weg..
Vervolgens klopt er iemand op de rug en blauwe ogen zeggen… Miss, you lost this from your bag! En hij reikt mijn rode brillenkoker aan…. An angel! Voetgangers passeren in drukke straat en ik sta verstomd. Wat betekend dit? Ik moet met eigen ogen blijven kijken?

Leave a Reply

